|
|
Afgesleten voetjes... |
|
|
iets te schuin door de linkerbocht gegaan... |
|
|
Kromme steuntjes |
|
|
Afgeslepen stuurslot lip... |
|
|
Werktekening voor nieuwe stuurslot lip |
|
|
Standaard met afgesleten voet in bankschroef |
|
|
Andere afgesleten en nu flinterdun voetje |
|
|
|
Meer detail van voet |
|
|
Meer detail van andere voet |
|
|
Voet nu volledig opgelast |
|
|
Dito met andere voet |
|
|
Totaal overzicht |
|
|
Afgesleten beugel, te plat door de bocht gegaan... |
|
|
Beugel met opgelast materiaal |
|
|
|
Beugel na oplassen netjes afgeslepen, niets meer van te zien dus... |
|
|
Andere voet ook netjes afgeslepen, is weer als nieuw |
|
|
eindresultaat hoofdstandaard na oplassen en slijpen |
|
|
Meer detail |
|
|
Meer detail |
|
|
Voetsteun weer (koud) rechtgebogen |
|
|
Dito met andere voetsteun |
|
|
|
Idem ander aanzicht |
|
|
De stuurslotlip voorbereid uit EEN stuk staal |
|
|
Stuurslotlip conform werktekening op de juiste plaats op het balhoofd gelast |
|
|
Alsof het origineel is maar dan beter gelast want daar kan kawasaki nog wat van leren als je zo het frame bekijkt... |
|
|
Ander aanzicht |
|
|
Klaar om te stralen/coaten |
|
|