Zwaar verchroomd spatbord gekocht, wel behoorlijk aan de prijs trouwens.
Spul is in Tjechie verchroomd op een wijze die men hier niet meer doet, er zitten tal van koperlagen onder. Onderdelen zijn ook veel zwaarder dan normaal
Goed te zien dat het niet om een nieuw exemplaar gaat.
Nogmaals in detail, het spwatbord aan de binnenkant
Kon de verleiding niet weerstaan en dus weer een mooi compleet en los blokje aangeschaft. Zou gereviseerd moeten zijn.
Bij het blokje hiervoor zaten nog wat onderdelen...
Schitterde voorspatbord beugels!
Een nagenoeg 100% gaaf voorspatbord...
Kapjes die minder polijstwerk gaan vergen...
Bijna 100% nieuw bagage-rekje...
Koplamphuis echter MET het Tomos Logo...
Een complete set klassieke 4L stickers...!
3 setjes handvatten zoals ik ze altijd had...
Origineel pedaal rubber...
In- en uit-laat pakkingen met aantal zuigerveren...
Opvulringen, veren, remschakelaar houder, moeren, halve maantjes...
holle achter-assen, oliepijlstokjes, koppelings-assen, chromen koppelingskapjes, olie-aftap-boutjes, kettingspanner ringen...
Uit Nijmegen een vastzittend blokje, puch achterkantje, koplamphuis (met logo), schokbrekers en sterwiel onderdelen
Koplamphuis met Tomos plaatje
Dit frame zat er ook bij, ging me om het blokje. Frame is danig rot heeft buiten staan te roesten
Hier zou dus een framenummer moeten staan. Zal nog even wachten maar denk dat dit frame naar de stort gaat...
Schitterende Tank met maar EEN klein deukje
Mindere tank, diverse uitlaatdelen en twee bussen originele carter olie, kapjes zitten er ook bij, helaas weer gevijld aan cilinder kap, heb er daar nu al drie van in die staat...
Een pracht van een Hella achterlicht compleet met binnenwerk
Uitlaten, enkele fraaie exemplaren deze keer
Voorspatbord, helaas vol met roest putten. Deze ga ik opnieuw laten verchromen.
En zowaar een origineel pompje, met dop en al!
Vier hagelnieuwe denfield steps
Een klassiek blok uit Baarn, met vierkante cilinder, staat blok is onbekend maar is wel los
Fan-kap met achterdeel, schokbrekers, druklager kap me nette moer, een uitlaat kelk en een kettingkast achterkantje