Dat is hem dan, foto beetje laat op de dag genomen, maar hij straalt nog steeds ondanks de toestand waar die in verkeerd
De zijkap zit er nog wel bij, de bovenkap ontbreekt helaas. Wel de oude stijl sticker, vind die veel mooier. Opvallend gebrek aan roest trouwens.
Zelfs het achterspatbord valt mee kwa roest, er zit wel een zwak stuk in doch ik denk dat vervanging niet eens noodzakelijk is. Brommer heeft duidelijk binnen gestaan
Velgen hebben wel wat gelden maar na 25 jaar kan dat niet anders.
Een van de bewijzen dat het inderdaad mijn eigen 4L is, destijds de binnenkant niet van het koplamphuis niet gespoten, voorheen was de 4L dus oranje
Closeup van koplamphuis, lak is wel barstig en km teller heeft het gehad
Kettingkast ontbreekt maar de delen hingen aan een touwtje aan het stuur. De schokbrekers heeft men zwart gespoten, zonde! Overigens zat daar ook een blauw metalic exemplaar bij de kettingkast delen. Ik heb ooit ook een andere 4L gehad in exact diezelfde kleur (zie historie op deze site)...
Andere zijde. Uitlaat is niet van 4L. Maar wat een fraai stuur!
Nogmaals uitlaat details. Niet passend in veel opzichten...
Uitlaat is ook stukje langer
Optillen aan achterrek gaat niet meer
Achterlicht is bijna 100%. Er mist slecht een klein scherfje aan de onderzijde, prima herstelbaar dus
Nogmaals achterlicht in detail en enige schade in achterspatbord
Blijft een fraai gezicht zo'n stuur!