Men neme dus een standaard, twee bouten met revetjes etc, twee nieuwe busjes voor in de standaard (zodat het achterwiel straks los staat van de grond) en de voetrembeugel
Let even op de busjes die IN de (grote) gaten van de standaard komen. Veelal dien je deze te vervangen doordat er nogal wat speling op zit waardoor de 4L doorgezakt op zijn standaard komt te staan...
Detail van de rempedaalzijde, het remschakelaar-beugeltje niet vergeten mee te monteren!
Hier is het busje in de standaard geplaatst, de standaard schuif je later met bus en al in de ruimte tussen frame en voetrembeugel
Close-up van het busje, let wel dit is een oud (en versleten) exemplaar. Gebruik dus altijd nieuwe exemplaren!
En zo wordt alles ongeveer gemonteerd, in dit geval een droog oefening want uiteraard moet alles op het frame worden gezet
Nogmaals van dichtbij met meer detail, let op de juiste stand van de standaard (dus niet achterstevoren monteren)
Detail van het remschakelaar beugeltje, deze wordt dus onder de bout meegemonteerd
Stap een is het plaatsen van de voetrembeugel, hier van onderaf gezien
Duidelijk de ruimte tussen beugel en frame te zien. Hierin wordt straks de standaard geschoven
Nogmaals de ruimte aan weerszijden van het frame
Hier is de standaard in de tussenruimte gemonteerd
Detail van de montage. Het gat dat overblijft in de beugel wordt later gevuld met een van de drie bouten waar het blok in het frame wordt gehangen, deze bout wordt vanaf de ANDERE zijde gemonteerd (moer aan deze zijde) omdat anders de achterrem-kabel niet past...
Detail van de andere zijde (uitlaat zijde). Let op de juiste montage van het beugeltje voor de remschakelaar.
En hier staat het frame dus op de standaard
Vanaf de andere zijde gezien