Het slachtoffer na de operatie...
...en een ledemaat minder. Wat een rotzooi geeft deze operatie...
Roestvorming is duidelijk de grootste uitdaging voor een Tomos 4L na 25 jaar
Ik heb zowel de achter- als binnenkant van het spatbord in een keer verwijderd. Een gaten kaas was het...
Snap niet dat Tomos hier niet over nagedacht heeft, waarom niet wat tectyleren of zo, dat was toen ook al leverbaar
Ingezoomd op "binnen-spatbord"
Niet goed zichtbaar maar dit is dus een roest-tunnel
Het frame na de verwijdering van binnendeel. Ook hier veel roest en op sommige plekken is het toch aardig dun...
Blik op de "moeren" van het achterrekje, een ervan is dol en zal dus moeten worden vervangen...
Ingang frame-tunnel (noem ik het maar), roest in de tunnel???
Inderdaad roest IN het frame, dacht dat niet kon, is flinke tegenvaller, geen idee of dit gestraald kan worden...
Nogmaals tunnel, iets verder weg genomen
2e gat van rechts laat zien dat het frame daar erg dun is geworden, is wel de enige plek en hier zal dus een plaat achter moeten komen.
Eindresultaat van de operatie.