|
|
Dit was de eerste plaats die ik in gedachte had voor de bobine, kort bij de ontsteking en dicht bij de bougie. Echter moest er dan wel iets van een kastje omheen en kwa looks gaat het hem niet worden... |
|
|
Bevestiging van de bobine aan het ophangpunt van de valbeugel was ook een optie, echter past het luchtpompje dan niet meer en ook in dit geval is het slecht voor de looks... |
|
|
Uiteindelijk paste de bobine dan toch in het koplamphuis (hier al in een later stadium), wel zorgen voor goede massa verbindingen want massa via kogellagers is geen goed idee... |
|
|
Dit was een perfect fit voor de spanningsregelaar aan de binnenkant van het koplamphuis, ook weer goed massa maken en lekker strak tegen het huis aan vastzetten vanwege de koeling |
|
|
Het monteren van de ventilator was een uitdaging omdat het nieuwe vliegwiel kleiner is. Ik moest dus een andere manier vinden voor de bevestiging en zodanig dat deze wel goed centraal komt te zitten |
|
|